ΠΡΟΛΗΨΗ

Στον χώρο του παιδικού σταθμού - Νηπιαγωγείου μας εδώ και 8 χρόνια έχει ενταχθείη πρώιμηδιάγνωση και αποκατάσταση δυσκολιώνπου σχετίζονται με την ομιλία και την μάθηση. Η σκέψη αυτή δημιουργήθηκε τόσο από την ανάγκη των ίδιων των παιδιών όσο και απο τους προβληματισμούς των γονέων.

Η σπουδαιότητα της πρώιμης παρέμβασης είναι καθοριστική, καθώς προλαμβάνει τις ιδιαίτερες δυσκολίες και ελλείψεις που εμποδίζουν την ομαλή εξέλιξη του παιδιού. Επίσης ενισχύει την προσωπικότητα και ενδυναμώνει τις ικανότητες του, με σκοπό την αρμονική ενσωμάτωση του παιδιού στο καινούργιο πλαίσιο. Στα πλαίσια της συγκεκριμένης παρέμβασης, ο ειδικός παιδαγωγός,ο λογοθεραπευτής ή ο εργοθεραπευτήςσχεδιάζει ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα , προσαρμοσμένο στις ανάγκες του παιδιού, προκειμένου να κατακτήσει σταδιακά τη σχολική ετοιμότητα. Το θεραπευτικό πρόγραμμα πραγματοποιείται από τους εξειδικευμένους συνεργάτες μαςστους ειδικά διαμορφωμένους χώρους του σχολείου μαςκαι σε ώρα που δεν επιβαρύνει την εκπαιδευτική του διαδικασία μέσα στην τάξη.

Το παιδί μαθαίνει, αναπτύσσει και εξελίσσει δεξιότητες που αφορούν:

  •     στησωστή άρθρωση των φωνημάτων
  •     στην φωνολογική ενημερότητα
  •     στην ομαδοποίηση και ταξινόμηση
  •     στις προγραφικές ασκήσεις
  •     στην οπτική και ακουστική μνήμη και διάκριση
  •     στην αδρή και λεπτή κινητικότητα
  •     στη λογική σκέψη
  •     στην κατανόηση και διήγηση ιστορίας
  •     στην τήρηση ορίων και συμπεριφοράς
  •     στην ενίσχυση της κριτικής ικανότητας
  •     στην αφήγηση με σωστή χωροχρονική συνοχή
  •     στον οπτικοκινητικό συντονισμό
  •     στις δεξιότητες καθημερινής ανεξαρτησίας

1.jpg2.jpg3.jpg

Designed & Hosted: E-base.gr